А+ Збільшити шрифт

А- Зменшити шрифт

Оголошення про проведення конкурсу від 21 липня 2021 року

опубліковано: 21 лютого 2024 оновлено: 09 травня 2024

Відповідно до Закону України «Про службу в органах місцевого самоврядування», постанови КМУ від 15.02.2002 № 169 «Про затвердження Порядку проведення конкурсу на заміщення вакантних посад державних службовців», Димерська селищна радаоголошує про проведення конкурсу на зайняття вакантних посад,

згідно переліку:

-радника селищного голови – 2 шт. од.;

-спеціаліста І категорії відділу культури, молоді та спорту;

-адміністратора відділу «Центр надання адміністративних послуг» - 3 шт. од.

-державного реєстратора відділу «Центр надання адміністративних послуг» - 1 шт. од.

-головного спеціаліста відділу земельних відносин – 2 шт. од.;

-головного спеціаліста юридичного відділу – 1 шт. од.;

-спеціаліста І категорії – юрист юридичного відділу;

-спеціаліста І категорії Служби у справах дітей – 1 шт. од.;

-спеціаліста І категорії – психолог Служби у справах дітей;

-головного спеціаліста відділу архітектури, житлово-комунального господарства, комунальної власності, благоустрою та охорони навколишнього середовища – 1 шт. од.;

-інспектор з питань захисту прав споживачів відділу архітектури, житлово-комунального господарства, комунальної власності, благоустрою та охорони навколишнього середовища.

Додаткова інформація щодо основних функціональних обов’язків, розміру та умов оплати праці надається секретарем конкурсної комісії Ковшун Антоніною Михайлівною за номером телефону 04596-3-13-85 або на особистому прийомі у приміщенні Димерської селищної ради.

Основні вимоги до кандидатів на посаду радника селищного голови: вища освіта не нижче ступеня магістра, спеціаліста, вільне володіння державною мовою; без вимог до стажу роботи; вміння працювати на комп’ютері в режимі досвідченого користувача.

Додаткові вимоги: знання іноземної мови – вітається.

Основні вимоги до кандидатів на посади головного спеціаліста, спеціаліста І категорії, інспектора з питань захисту прав споживачів: вища освіта за освітньо-кваліфікаційним рівнем не нижче бакалавра; вільне володіння державною мовою; без вимог до стажу роботи; вміння працювати на комп’ютері в режимі досвідченого користувача.

Додаткові вимоги: знання іноземної мови – вітається.

Основні вимоги до кандидатів на посаду адміністратора відділу «Центр надання адміністративних послуг»: вища освіта не нижче ступеня бакалавра, вільне володіння державною мовою.Стаж роботи на службі в органах місцевого самоврядування, на посадах державної служби або досвід роботи на посадах підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності не менше 1 року.

Додаткові вимоги: знання іноземної мови – вітається.

Основні вимоги до кандидатів на посаду державного реєстратора відділу «Центр надання адміністративних послуг»: вища освіта не нижче ступеня магістра, спеціаліста, за спеціальністю правознавство (для державних реєстраторів, які здійснюють реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень), вільне володіння державною мовою.

Сертифікат про підтвердження професійної компетентності у відповідній сфері державної реєстрації (отриманий в установленому законодавством порядку).

Стаж роботи на службі в органах місцевого самоврядування, на посадах державної служби або досвід роботи на посадах підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності не менше 1 року.

Термін прийняття документів протягом 30 календарних днів з дня оголошення про проведення конкурсу та оприлюднення цього оголошення в газеті «Слово». Документи від кандидатів можуть прийматися особисто за адресоювул. Соборна, 19, смт. Димер, Вишгородський р-н, Київська обл., 07330. Крім того, документи можна надсилати поштою (рекомендованим листом з описом вкладення та повідомленням про вручення) із позначенням на конверті «Конкурсна комісія Димерської селищної ради».

Довідкова інформація: тел. 04596-3-13-85, e-mail: [email protected].


1.  rozporyad-pro-oholosh-konkursu-lystopad

2.  rozporyad-pro-oholosh-konkursu-serpen

3.  rozporyadzhennya-pro-oholosh-konkursu-lypen