А+ Збільшити шрифт

А- Зменшити шрифт

Як виявити, що ваш лічильник некоректно обліковує спожиту електроенергію? – відповідає ДТЕК Київські регіональні електромережі

опубліковано: 09 грудня 2024 оновлено: 15 січня 2025

 

Справний лічильник – запорука коректного нарахування фахівцями ДТЕК Київські регіональні електромережі обсягу спожитої вами електроенергії. Проте в лічильника, як і в будь-якого іншого електронного пристрою, може виникнути несправність, що призведе до помилок в нарахуваннях. Тож розповідаємо вам основні ознаки похибки в роботі лічильника і куди звертатись для вирішення проблеми.

Причини несправності лічильників можуть бути різні: механічні пошкодження, заводський брак, ослаблення контактів, фізична зношеність тощо.

Вихід з ладу приладу обліку не призводить до зупинки електропостачання, але може призвести до помилок у підрахунку електроенергії. Бувають й інші несправності, які можна визначити за візуальними ознаками:

·                    Зупинився рахунковий механізм лічильника

·                    На дисплеї лічильника відображається ERROR або інші незрозумілі символи

·                    Некоректно відображається дата/час

Просимо вас відмовитись від спроб самостійно відремонтувати лічильник. Це може бути небезпечно для життя і призвести до ще більших несправностей. Енергетики ДТЕК Київські регіональні електромережі проведуть потрібні роботи з вашим лічильником безкоштовно. Для цього зайдіть в особистий кабінет на сайті, оберіть розділ «Послуги по лічильниках» і слідуйте простій інструкції для створення заявки.

Важливо помітити й повідомити про несправність лічильника якомога раніше. Так ви зможете уникнути некоректного нарахування спожитого вами обсягу електроенергії.