Як виявити, що ваш лічильник некоректно обліковує спожиту електроенергію? – відповідає ДТЕК Київські регіональні електромережі
Справний лічильник – запорука коректного нарахування фахівцями ДТЕК Київські регіональні електромережі обсягу спожитої вами електроенергії. Проте в лічильника, як і в будь-якого іншого електронного пристрою, може виникнути несправність, що призведе до помилок в нарахуваннях. Тож розповідаємо вам основні ознаки похибки в роботі лічильника і куди звертатись для вирішення проблеми.
Причини несправності лічильників можуть бути різні: механічні пошкодження, заводський брак, ослаблення контактів, фізична зношеність тощо.
Вихід з ладу приладу обліку не призводить до зупинки електропостачання, але може призвести до помилок у підрахунку електроенергії. Бувають й інші несправності, які можна визначити за візуальними ознаками:
· Зупинився рахунковий механізм лічильника
· На дисплеї лічильника відображається ERROR або інші незрозумілі символи
· Некоректно відображається дата/час
Просимо вас відмовитись від спроб самостійно відремонтувати лічильник. Це може бути небезпечно для життя і призвести до ще більших несправностей. Енергетики ДТЕК Київські регіональні електромережі проведуть потрібні роботи з вашим лічильником безкоштовно. Для цього зайдіть в особистий кабінет на сайті, оберіть розділ «Послуги по лічильниках» і слідуйте простій інструкції для створення заявки.
Важливо помітити й повідомити про несправність лічильника якомога раніше. Так ви зможете уникнути некоректного нарахування спожитого вами обсягу електроенергії.