А+ Збільшити шрифт

А- Зменшити шрифт

Димерська селищна рада запрошує в свій колектив адміністратора відділу «Центр надання адміністративних послуг»

опубліковано: 13 січня 2025 оновлено: 14 лютого 2025

Основні обов’язки:

  • Організовує видачу документів та забезпечує взаємодію з суб'єктами надання адміністративних послуг;
    Надає суб'єктам звернень вичерпну інформацію та консультації щодо вимог та порядку надання адміністративних послуг;
    - Приймає від суб'єктів звернень документи, необхідні для надання адміністративних послуг, їх реєстрації та подання документів (їх копій) відповідним суб'єктам надання адміністративних послуг;
    - Забезпечує направлення через засоби поштового зв'язку суб'єктам звернень результатів надання адміністративних послуг (у тому числі рішення про відмову в задоволенні заяви суб'єкта звернення), повідомлення щодо можливості отримання адміністративних послуг, оформлених суб'єктами надання адміністративних послуг;
    - Здійснює організаційне забезпечення надання адміністративних послуг суб'єктами надання адміністративних послуг і контроль за додержанням суб'єктами надання адміністративних послуг термінів розгляду справ та прийняття рішень.

    Вимоги до кандидатів:
    - вища освіта не нижче ступеня бакалавра;
    - вільне володіння державною мовою;
    - володіння ПК на рівні користувача.

    Розмір заробітної плати регулюється відповідно до постанови КМУ від 09.03.2006р. № 268 (зі змінами) «Про упорядкування структури та умов оплати праці працівників апарату органів виконавчої влади, органів прокуратури, судів та інших органів» з урахуванням надбавок, рангів та преміювання.

    Резюме надсилати на електронну пошту [email protected]