Димерська селищна рада запрошує в свій колектив адміністратора відділу «Центр надання адміністративних послуг»
опубліковано:
13 січня 2025
оновлено:
14 лютого 2025
Основні обов’язки:
- Організовує видачу документів та забезпечує взаємодію з суб'єктами надання адміністративних послуг;
Надає суб'єктам звернень вичерпну інформацію та консультації щодо вимог та порядку надання адміністративних послуг;
- Приймає від суб'єктів звернень документи, необхідні для надання адміністративних послуг, їх реєстрації та подання документів (їх копій) відповідним суб'єктам надання адміністративних послуг;
- Забезпечує направлення через засоби поштового зв'язку суб'єктам звернень результатів надання адміністративних послуг (у тому числі рішення про відмову в задоволенні заяви суб'єкта звернення), повідомлення щодо можливості отримання адміністративних послуг, оформлених суб'єктами надання адміністративних послуг;
- Здійснює організаційне забезпечення надання адміністративних послуг суб'єктами надання адміністративних послуг і контроль за додержанням суб'єктами надання адміністративних послуг термінів розгляду справ та прийняття рішень.
Вимоги до кандидатів:
- вища освіта не нижче ступеня бакалавра;
- вільне володіння державною мовою;
- володіння ПК на рівні користувача.
Розмір заробітної плати регулюється відповідно до постанови КМУ від 09.03.2006р. № 268 (зі змінами) «Про упорядкування структури та умов оплати праці працівників апарату органів виконавчої влади, органів прокуратури, судів та інших органів» з урахуванням надбавок, рангів та преміювання.
Резюме надсилати на електронну пошту [email protected]
