А+ Збільшити шрифт

А- Зменшити шрифт

Повідомлення про плановану діяльність, яка підлягає оцінці впливу на довкілля

опубліковано: 11 грудня 2024 оновлено: 15 січня 2025

ДИМЕРСЬКИЙ КОМБІНАТ КОМУНАЛЬНИХ ПІДПРИЄМСТВ 03803567

інформує про намір провадити плановану діяльність та оцінку її впливу на довкілля.

 

1.      Інформація про суб’єкта господарювання.

Україна, 07330, Київська обл., Вишгородський р-н, селище міського типу Димер, ВУЛИЦЯ ЯРОСЛАВА МУДРОГО, будинок 18

 

      2.      Планована діяльність, її характеристика, технічні альтернативи.

     Планована діяльність, її характеристика.

Димерський комбінат комунальних підприємств Димерської селищної ради Київської області планує здійснити оновлення провадження господарської діяльності з управління відходами на об’єкті оброблення відходів, що не є небезпечними. Для здійснення комплексу операцій з управління відходами, що не є небезпечними, Димерський комбінат комунальних підприємств Димерської селищної ради Київської області має відповідну матеріально-технічну базу. Здійснення операцій з управління відходами здійснюватиметься власними транспортними засобами, транспортом постачальника (замовника) або найманим транспортом на договірних умовах.

Технічна альтернатива 1.

Димерський комбінат комунальних підприємств Димерської селищної ради Київської області планує здійснити оновлення провадження господарської діяльності з управління відходами на об’єкті оброблення відходів, що не є небезпечними. Для здійснення комплексу операцій з управління відходами, що не є небезпечними, Димерський комбінат комунальних підприємств Димерської селищної ради Київської області має відповідну матеріально-технічну базу. Здійснення операцій з управління відходами здійснюватиметься власними транспортними засобами, транспортом постачальника (замовника) або найманим транспортом на договірних умовах.

Технічна альтернатива 2.

Діяльність здійснюється існуючими потужностями, тому інші альтернативи не розглядаються

3.  Місце провадження планованої діяльності, територіальні альтернативи.

Київська обл. Вишгородський р-н Димер Адреса не присвоєна

3.1 Територіальні громади, які можуть зазнати впливу планованої діяльності.

Димерська територіальна громада

Місце провадження планованої діяльності: територіальна альтернатива 1.

Київська обл. Бучанський р-н Нове Залісся Адреса відсутня.

У зв’язку з тим, що Димерський комбінат комунальних підприємств Димерської селищної ради Київської області є діючим об’єктом, на виробничому майданчику встановлено технологічне обладнання для провадження господарської діяльності з управління відходами, що не є небезпечними, територіальна альтернатива не розглядається.

Місце провадження планованої діяльності: територіальна альтернатива 2.

Київська обл. Вишгородський р-н Нові Петрівці .

У зв’язку з тим, що Димерський комбінат комунальних підприємств Димерської селищної ради Київської області є діючим об’єктом, на виробничому майданчику встановлено технологічне обладнання для провадження господарської діяльності з управління відходами, що не є небезпечними, територіальна альтернатива не розглядається.

4.       Соціально-економічний вплив планованої діяльності.

Основним соціально-економічним фактором є створення робочих місць для населення, яке проживає в межах територіальної громади; підтриманню належного санітарного стану населеного пункту; покращенню економічної ситуації регіону. Експлуатація підприємства з управління відходами, що не є небезпечними буде сприяти зменшенню негативного впливу на навколишнє природне середовище.

5.     Загальні технічні характеристики, у тому числі параметри планованої діяльності (потужність, довжина, площа, обсяг виробництва тощо).

Проектний обсяг видалення відходів, планується потужністю до 100 тон на добу. Площа земельної ділянки складає 7,135 га. Режим роботи підприємства складає п’ять днів на тиждень. Кількість змін - 1, тривалість зміни - 8 год. Кількість робочих днів - 300.

6.       Екологічні та інші обмеження планованої діяльності за альтернативами:

щодо технічної альтернативи 1.

Екологічні та інші обмеження планованої діяльності встановлюються згідно законодавства України з дотриманням нормативів гранично-допустимих рівнів екологічного навантаження на природне середовище, санітарних нормативів на межі санітарно-захисної зони.

щодо технічної альтернативи 2.

Екологічні та інші обмеження планованої діяльності встановлюються згідно законодавства України з дотриманням нормативів гранично-допустимих рівнів екологічного навантаження на природне середовище, санітарних нормативів на межі санітарно-захисної зони.

щодо територіальної альтернативи 1.

Екологічні та інші обмеження аналогічно до технічної альтернативи 1.

щодо територіальної альтернативи 2.

Планувальні обмеження встановлюються в межах існуючої ділянки, дотримання нормативів санітарно-захисної зони.

щодо територіальної альтернативи 3.

Не розглядається

7.       Необхідна еколого-інженерна підготовка і захист території за альтернативами:

щодо технічної альтернативи 1.

Еколого-інженерна підготовка і захист території здійснюється існуючою інфраструктурою. Виробнича база розташована в межах існуючого майданчику. Захист території в процесі господарської діяльності здійснюватиметься відповідно до вимог законодавства у сфері управління відходами та державних санітарних норм і правил.

щодо технічної альтернативи 2.

Аналогічно технічній альтернативі 1

щодо територіальної альтернативи 1.

Не потребує, планована діяльність здійснюватиметься в межах існуючої виробничої бази.

щодо територіальної альтернативи 2.

Не розглядається

щодо територіальної альтернативи 3.

8.       Сфера, джерела та види можливого впливу на довкілля:

щодо технічної альтернативи 1.

Можливі впливи планованої діяльності: Клімат і мікроклімат. Змін мікроклімату в результаті провадження планованої діяльності не очікується за відсутності значного виділення теплоти та інертних газів. Водне середовище. Вплив на існуючий гідрологічний та гідробіологічний режим поверхневих та підземних вод не передбачається. Повітряне середовище: Викиди забруднюючих речовин при проведенні господарської діяльності з управління відходами на об’єкті оброблення відходів, що не є небезпечними. Шумове забруднення. Пов’язане з роботою технологічного обладнання, яке знаходиться на виробничій базі. Ґрунти: Не очікується.

щодо технічної альтернативи 2.

Аналогічно технічній альтернативі 1

щодо технічної альтернативи 3.

Не розглядається

щодо територіальної альтернативи 1.

Планована діяльність здійснюватиметься в межах існуючої території.

щодо територіальної альтернативи 2.

Не розглядається

9.      Належність планованої діяльності до першої чи другої категорії видів діяльності та об’єктів, які можуть мати значний вплив на довкілля та підлягають оцінці впливу на довкілля (зазначити відповідний пункт і частину статті 3 Закону України “Про оцінку впливу на довкілля”).

Друга категорія

11 Інші види діяльності Інші види діяльності: постійно діючі траси і треки для перегонів, тестові полігони для моторизованих транспортних засобів; майданчики для тестування (випробування) двигунів, турбін або реакторів площею 0,5 гектара і більше; шламонакопичувачі, хвостосховища; складування осаду, мулові поля площею 0,5 гектара і більше або на відстані не більш як 100 метрів до прибережних захисних смуг; склади і перевалочні бази металобрухту площею 0,5 гектара і більше або на відстані не більш як 100 метрів до прибережних захисних смуг; об’єкти оброблення відходів, що не є небезпечними, потужністю менше 100 тонн на добу; установки для поверхневої обробки речовин, предметів або продуктів з використанням органічних розчинників, зокрема для оздоблення, друку, покриття, знежирювання, гідроізолювання, калібрування, фарбування, очищення або насичування з витратою понад 150 кілограмів на годину або понад 200 тонн на рік; виробництво і переробка виробів на основі еластомерів; споруди для виробництва штучних мінеральних волокон, виробництво екструдованого пінополістиролу, утеплювачів, асфальтобетону; видобування піску і гравію, прокладання кабелів, трубопроводів та інших комунікацій на землях водного фонду; генетично- інженерна діяльність, введення в обіг та будь-яке використання генетично модифікованих організмів та продукції, виробленої з 'їх використанням (у відкритій системі); інтродукція чужорідних видів фауни та флори у довкілля; виробництво мікробіологічної продукції; виробництво, утилізація і знищення боєприпасів, ракетного палива та інших токсичних хімічних речовин;"

10.        Наявність підстав для здійснення оцінки транскордонного впливу на довкілля (в тому числі наявність значного негативного транскордонного впливу на довкілля та перелік держав, довкілля яких може зазнати значного негативного транскордонного впливу (зачеплених держав).

Підстав немає

11.      Планований обсяг досліджень та рівень деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля.

12.      Процедура оцінки впливу на довкілля та можливості для участі в ній громадськості.

Планована суб’єктом господарювання діяльність може мати значний вплив на довкілля і, отже, підлягає оцінці впливу на довкілля відповідно до Закону України “Про оцінку впливу на довкілля”. Оцінка впливу на довкілля - це процедура, що передбачає:

підготовку суб’єктом господарювання звіту з оцінки впливу на довкілля;

проведення громадського обговорення планованої діяльності;

аналіз уповноваженим органом звіту з оцінки впливу на довкілля, будь-якої додаткової інформації, яку надає суб’єкт господарювання, а також інформації, отриманої від громадськості під час громадського обговорення, під час здійснення процедури оцінки транскордонного впливу, іншої інформації;

надання уповноваженим органом мотивованого висновку з оцінки впливу на довкілля, що враховує результати аналізу, передбаченого абзацом п’ятим цього пункту;

врахування висновку з оцінки впливу на довкілля у рішенні про провадження планованої діяльності, зазначеного у пункті 14 цього повідомлення.

У висновку з оцінки впливу на довкілля уповноважений орган, виходячи з оцінки впливу на довкілля планованої діяльності, визначає допустимість чи обґрунтовує недопустимість провадження планованої діяльності та визначає екологічні умови її провадження.

Забороняється розпочинати провадження планованої діяльності без оцінки впливу на довкілля та отримання рішення про провадження планованої діяльності.

Процедура оцінки впливу на довкілля передбачає право і можливості громадськості для участі у такій процедурі, зокрема на стадії обговорення обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля, а також на стадії розгляду уповноваженим органом поданого суб’єктом господарювання звіту з оцінки впливу на довкілля.

На стадії громадського обговорення звіту з оцінки впливу на довкілля протягом щонайменше 25 робочих днів громадськості надається можливість надавати будь-які зауваження і пропозиції до звіту з оцінки впливу на довкілля та планованої діяльності, а також взяти участь у громадських слуханнях. Детальніше про процедуру громадського обговорення звіту з оцінки впливу на довкілля буде повідомлено в оголошенні про початок громадського обговорення.

У період воєнного стану в Україні громадські слухання проводяться у режимі відеоконференції, про що зазначається в оголошенні про початок громадського обговорення звіту з оцінки впливу на довкілля та у звіті про громадське обговорення.

13.      Громадське обговорення обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля.

Протягом 12 робочих днів з дня оприлюднення цього повідомлення на офіційному веб-сайті уповноваженого органу громадськість має право надати уповноваженому органу, зазначеному у пункті 15 цього повідомлення, зауваження і пропозиції до планованої діяльності, обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля.

Надаючи такі зауваженні і пропозиції, вкажіть реєстраційний номер справи про оцінку впливу на довкілля планованої діяльності в Єдиному реєстрі з оцінки впливу на довкілля (зазначений на першій сторінці цього повідомлення). Це значно спростить процес реєстрації та розгляду Ваших зауважень і пропозицій.

У разі отримання таких зауважень і пропозицій громадськості вони будуть розміщені в Єдиному реєстрі з оцінки впливу на довкілля та передані суб’єкту господарювання (протягом трьох робочих днів з дня їх отримання). Особи, що надають зауваження і пропозиції, своїм підписом засвідчують свою згоду на обробку їх персональних даних. Суб’єкт господарювання під час підготовки звіту з оцінки впливу на довкілля зобов’язаний врахувати повністю, врахувати частково або обґрунтовано відхилити зауваження і пропозиції громадськості, надані у процесі громадського обговорення обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля. Детальна інформація про це включається до звіту з оцінки впливу на довкілля.

14.      Рішення про провадження планованої діяльності.

Відповідно до законодавства рішенням про провадження даної планованої діяльності буде

Відповідно до законодавства рішенням про провадження планованої діяльності буде Висновок з оцінки впливу на довкілля, що видається Департаментом екології та природних ресурсів Київської обласної державної адміністрації (вид рішення відповідно до частини першої статті 11 Закону України “Про оцінку впливу на довкілля”) що видається Департамент екології та природних ресурсів Київської обласної державної адміністрації (орган, до повноважень якого належить прийняття такого рішення)

15.      Усі зауваження і пропозиції громадськості до планованої діяльності, обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля, необхідно надсилати до

Департамент екології та природних ресурсів Київської обласної державної адміністрації , 01004, м. Київ, вул.Басейна,1/2-а, [email protected], +38(044) 279-01-58, Т.в.о.. директора Морозов Володимир Леонідович.