А+ Збільшити шрифт

А- Зменшити шрифт

Публічний договір про надання послуги з управління побутовими відходами

опубліковано: 21 грудня 2023 оновлено: 22 вересня 2024

ПУБЛІЧНИЙ ДОГОВІР про надання послуги з управління побутовими відходами

смт Димер            __________________________________2023 рік

Комунальне підприємство «Димерський комбінат комунальних послуг» Димерської селищної ради в особі виконуючого обов’язки директора Мурги В’ячеслава Миколайовича, який діє на підставі Статуту та розпорядження Димерського селищного голови від 01.07.2022 р. №180-ОС (далі - виконавець), з однієї сторони, та індивідуальний споживач, який є власником, співвласником або користувачем, наймачем (в тому числі орендарем) індивідуального (садибного) житлового будинку або багатоквартирного житлового будинку і приєднався до умов цього договору згідно з пунктом 1.3 цього договору (далі — Споживач), з іншої сторони, уклали цей договір про таке. 

1. Загальні положення

1.1. Цей договір є публічним договором приєднання про надання послуги з управління побутовими відходами (далі - послуга), який укладається сторонами відповідно до Закону України “Про житлово-комунальні послуги” з урахуванням статей 633, 634, 641 і 642 Цивільного кодексу України шляхом приєднання споживача до умов цього договору в цілому.

1.2. Даний договір є публічним договором приєднання, який набирає чинності через 30 днів з моменту розміщення на офіційному сайті Димерської селищної ради: https://dymerrada.gov.ua/.

1.3. Фактом приєднання споживача до умов договору є прийняття пропозиції укласти договір (акцепт), вчинення споживачем будь-яких дій, які свідчать про його бажання укласти договір, зокрема надання виконавцю підписаної заяви про укладення договору (додаток до договору), сплата рахунка за надану послугу, факт споживання послуги.

2. Предмет договору

2.1. Виконавець надає послугуз управління побутовими відходамивідповідної якості згідно з графіком (Додаток 1), а споживач своєчасно оплачує її за встановленими тарифами у строки і на умовах, передбачених цим Договором, та на підставі рішення Виконавчого комітету Димерської селищної ради «Про затвердження протоколу засідання конкурсної комісії з визначення виконавця послуг з вивезення побутових відходів на території Димерської селищної територіальної громади та визначення виконавця послуг з вивезення побутових відходів на території Димерської селищної територіальної громади» від 12 серпня 2022 року №109 та відповідно до правил благоустрою території Димерської селищної територіальної громади Вишгородського району Київської області, затверджених рішенням сесії Димерської селищної ради від 11.06.2021р. №484-6-VIII.

3. Перелік послуг

3.1. Виконавець надає споживачеві послуги з вивезення твердих побутових відходів.

3.2. Надання послуг Виконавцем проводиться за контейнерною та безконтейнерною схемою.

3.3. Для вивезення твердих побутових відходів (надалі по тексту – ТПВ), за контейнерною схемою використовуються технічно справні контейнери місткістю 1.1 кубометри що належать Виконавцю.

3.4. Завантаження відходів у контейнери здійснюється Споживачем, а вивантаження відходів з контейнерів у спеціально обладнані транспортні засоби здійснюється Виконавцем.

3.5. Під час збирання побутових відходів за безконтейнерною системою споживач має з 8.00, за встановленим графіком, виставити пластикові пакети із зібраними відходами в зоні доступу персоналу Виконавця (безпосередньо біля проїжджої частини вулиці, на яку виходить прибудинкова територія).

3.6. При застосуванні безконтейнерної схеми, - завантаження ТПВ у спеціально обладнані транспортні засоби здійснює персонал Виконавця.

3.7. Вивезення ТПВ здійснюється Виконавцем відповідно до вимог законодавства про відходи, санітарних норм і правил, Правил надання послуг з вивезення побутових відходів, умов цього Договору та графіка вивезення побутових відходів.

4. Вимоги до якості послуги

4.1. Критеріями якості надання послуги з управління побутовими відходами є дотримання графіка збирання та перевезення побутових відходів, дотримання правил надання послуги з управління побутовими відходами та інших вимог законодавства.

5. Права та обов’язки споживача

5.1. Споживач має право:

5.1.1. одержувати своєчасно та належної якості послугу згідно із законодавством про житлово-комунальні послуги та про відходи і умовами договору;

5.1.2. без додаткової оплати одержувати від виконавця засобами зв’язку, зазначеними в розділі “Реквізити виконавця” цього договору, інформацію про тарифи на послугу з управління побутовими відходами, загальну вартість місячного платежу, структуру тарифу, норми надання послуги, порядок надання послуги, графік збирання та перевезення побутових відходів, обсяги зібраних побутових відходів (за видами), обсяги побутових відходів, переданих на місця видалення відходів та/або об’єкти, що здійснюють відновлення відходів, з наведенням коду операції відповідно до Переліку операцій з видалення відходів та Переліку операцій з відновлення відходів, наведених в додатках 1 та 2 до Закону України “Про управління відходами”. Така інформація надається засобами зв’язку, зазначеними в розділі “Реквізити виконавця” цього договору, або на зазначений споживачем засіб зв’язку у додатку до цього договору у строк, визначений Законом України “Про доступ до публічної інформації”;

5.1.3. на відшкодування збитків та шкоди, завданих його майну та життю або здоров’ю внаслідок неналежного надання або ненадання послуги;

5.1.4. на усунення виконавцем виявлених недоліків у наданні послуги протягом п’яти робочих днів з моменту звернення споживача;

5.1.5. на зменшення розміру плати за послугу у разі її ненадання, надання не в повному обсязі або зниження її якості;

5.1.6. на несплату вартості послуги за період тимчасової відсутності в житловому приміщенні (іншому об’єкті нерухомого майна) споживача та інших осіб понад 30 календарних днів за умови документального підтвердження такої відсутності;

5.1.7. на перевірку обсягу надання та якості послуги в установленому законодавством про житлово-комунальні послуги порядку;

5.1.8. складати та підписувати акти-претензії у зв’язку з порушенням правил надання послуги;

5.1.9. отримувати без додаткової оплати інформацію про проведені виконавцем нарахування плати за послугу (з розподілом за періодами та видами нарахувань) та отримані від споживача платежі;

5.1.10. отримувати повну та достовірну інформацію про безпечність об’єктів відновлення побутових відходів.

5.2. Споживач зобов’язується:

5.2.1. своєчасно вживати заходів до усунення виявлених неполадок, пов’язаних з отриманням послуги, що виникли з його вини;

5.2.2. оплачувати в установлений договором строк надану послугу;

5.2.3. дотримуватися правил пожежної безпеки та санітарних норм;

5.2.4. у разі несвоєчасного здійснення платежів за послугу сплачувати пеню в розмірі, встановленому відповідно до пункту 25 цього договору;

5.2.5. письмово інформувати виконавця про зміну власника житла (іншого об’єкта нерухомого майна) та про фактичну кількість осіб, які постійно проживають у житлі споживача, протягом 30 календарних днів від дня настання такої події;

5.2.6. забезпечити роздільне збирання побутових відходів;

5.2.7. Забезпечити належне збирання та зберігання відходів.

6. Права та обов’язки виконавця

6.1. Виконавець має право:

6.1.1. вимагати від споживача своєчасно збирати та належним чином зберігати побутові відходи,

6.1.2. вимагати від споживача здійснювати роздільне збирання побутових відходів;

6.1.3. обмежити (припинити) надання послуги у разі її неоплати або оплати не в повному обсязі в порядку і строки, встановлені законом та договором, крім випадків, коли якість та/або обсяг надання послуги не відповідають умовам договору;

6.1.4. вимагати від споживача проведення протягом п’яти робочих днів робіт з усунення виявлених неполадок, що виникли з вини споживача, або відшкодування вартості таких робіт, проведених виконавцем;

6.1.5. отримувати інформацію від споживача про зміну власника житла (іншого об’єкта нерухомого майна) та фактичної кількості осіб, які постійно проживають у житлі споживача.

6.1.6. звертатися до суду у разі порушення споживачем умов Договору.

6.2. Виконавець зобов’язується:

6.2.1. забезпечувати своєчасність надання, безперервність і відповідну якість послуги згідно із законодавством про житлово-комунальні послуги та про відходи та умовами договору, зокрема шляхом створення системи управління якістю відповідно до національних або міжнародних стандартів;

6.2.2. готувати та укладати із споживачем договори про надання послуги з визначенням відповідальності за дотримання умов її виконання згідно з типовим договором;

6.2.3. без додаткової оплати надавати в установленому законодавством порядку засобами зв’язку, зазначеними в розділі “Реквізити виконавця” цього договору, необхідну інформацію про тарифи, загальну вартість місячного платежу, структуру тарифу, порядок надання послуги, графік збирання та перевезення побутових відходів, щомісячні обсяги зібраних побутових відходів (за видами), щомісячні обсяги переданих різних видів побутових відходів іншим суб’єктам господарювання на місця видалення відходів або об’єкти відновлення відходів з наведенням коду операції відповідно до Переліку операцій з видалення відходів та Переліку операцій з відновлення відходів, наведених в додатках 1 і 2 до Закону України “Про управління відходами”;

6.2.4. розглядати у визначений законодавством строк претензії та скарги споживачів і проводити відповідні перерахунки розміру плати за послугу в разі її ненадання, надання не в повному обсязі, несвоєчасно або неналежної якості, а також в інших випадках, визначених договором;

6.2.5. вживати заходів до усунення порушень якості послуги у строки, встановлені законодавством;

6.2.6. самостійно здійснювати перерахунок вартості послуги за весь період її ненадання, надання не в повному обсязі або невідповідної якості, а також сплачувати неустойку (штраф) у розмірі, встановленому відповідно до пункту 25 цього договору;

6.2.7. своєчасно реагувати на виклики споживача, підписувати акти-претензії, вести облік вимог (претензій) споживача у зв’язку з порушенням порядку надання послуги;

6.2.8. своєчасно та власним коштом проводити роботи з усунення виявлених неполадок, пов’язаних з наданням послуги, що виникли з його вини;

6.2.9. інформувати споживача про намір зміни тарифів на послугу за видами побутових відходів у порядку, встановленому відповідно до пункту 26 цього договору;

6.2.10. укладати договори із суб’єктами господарювання, які здійснюють відновлення, видалення та захоронення побутових відходів, перевозити побутові відходи в спеціально відведені місця чи на об’єкти поводження з побутовими відходами відповідно до Правил благоустрою території Димерської територіальної громади Вишгородського району Київської області.

6.2.11. забезпечувати утримання у належному санітарно-технічному стані контейнерів у разі перебування їх у власності виконавця.

6.2.12. забезпечувати ліквідацію звалища змішаних відходів протягом однієї доби з моменту його утворення на контейнерному майданчику через недотримання графіка перевезення, а також невідкладне проведення прибирання в разі розсипання побутових відходів під час завантаження у спеціально обладнаний для цього транспортний засіб;

6.2.13. проводити інформаційні кампанії для підвищення обізнаності громадськості з питань запобігання утворенню відходів та забрудненню навколишнього природного середовища.

7. Тариф та порядок оплати послуги

7.1. Згідно рішення Виконавчого комітету Димерської селищної ради «Про затвердження протоколу засідання конкурсної комісії з визначення виконавця послуг з вивезення побутових відходів на території Димерської селищної територіальної громади та визначення виконавця послуг з вивезення побутових відходів на території Димерської селищної територіальної громади» від 12 серпня 2022 року №109 тариф на послугу становить:

  • 35 грн. 00 коп. за одну фактично проживаючу людину в місяць для багатоквартирних будинків;
  • 35 грн. 00 коп. за одну фактично проживаючу людину в місяць для приватного сектору.

7.2. Розрахунковим періодом є календарний місяць. Споживач вносить однією сумою плату на розрахунковий рахунок виконавця – КП «Димерський комбінат комунальних послуг» р/р: UA683052990000026007030132762 в АТ КБ “ПРИВАТБАНК”, яка складається з плати за послугу, що розраховується виходячи з розміру затверджених тарифів на послугу та обсягу надання послуги, визначених відповідно до законодавства

7.3. У разі застосування щомісячної системи оплати послуги споживач здійснює оплату за цим договором не пізніше 20 числа місяця, що настає за розрахунковим, що є граничним строком внесення плати за спожиту послугу.

7.4. Виконавець формує на підставі норм надання послуги рахунок на оплату послуги та надає споживачеві у строк не пізніше ніж за 10 календарних днів до граничного строку внесення плати за послугу.

Рахунок надається на паперовому носії. На вимогу або за згодою споживача рахунок може надаватися в електронній формі, зокрема за допомогою доступу до електронних систем обліку розрахунків споживачів.

7.5. За бажанням споживача оплата послуги може здійснюватися шляхом внесення авансових платежів.

Під час здійснення оплати споживач зобов’язаний зазначити розрахунковий період, за який вона здійснюється, та призначення платежу (плата виконавцю, сплата пені, штрафів).

У разі коли споживачем не визначено розрахунковий період або за зазначений споживачем період виникла переплата, виконавець має право зарахувати такий платіж (його частину в розмірі переплати) в рахунок заборгованості споживача за минулі розрахункові періоди в разі її наявності, а в разі відсутності такої заборгованості - в рахунок майбутніх платежів споживача починаючи з найближчих до дати здійснення платежу розрахункових періодів.

Виконавець не має права зараховувати плату за послугу в рахунок погашення пені, нарахованої споживачу без згоди споживача.

7.6. У разі коли споживач не повністю вніс плату виконавцю за розрахунковий період, а також коли виконавець здійснює зарахування переплати в рахунок заборгованості за минулі періоди або в рахунок майбутніх платежів споживача, отримані від споживача кошти зараховуються в рахунок плати за послугу;

7.7. У разі тимчасової відсутності в житловому приміщенні (іншому об’єкті нерухомого майна) споживача та інших осіб понад 30 календарних днів споживач має право на несплату вартості послуги за такий період за умови подачі виконавцю заяви та документа, що підтверджує таку відсутність:

  • довідки про фактичне місце проживання;
  • довідки про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи;
  • довідки, що підтверджує тимчасове перебування в лікувально-профілактичних і санітарно-профілактичних закладах;
  • довідки, що підтверджує навчання в іншому місті;
  • довідки, що підтверджує проходження військової служби;
  • довідки, що підтверджує відбування покарання;
  • документів, що підтверджують тимчасове перебування за кордоном.

8. Відповідальність сторін за порушення договору

8.1. Сторони несуть відповідальність за порушення договору відповідно до статті 26 Закону України “Про житлово-комунальні послуги”.

8.2. У разі ненадання або надання послуги не в повному обсязі, зниження її якості споживач викликає виконавця послуги (його представника) для перевірки кількості та/або якості наданої послуги. Виконавець зобов’язаний прибути на виклик споживача для перевірки якості надання послуги у строк не пізніше ніж протягом однієї доби з моменту отримання відповідного повідомлення споживачу.

Акт-претензія складається відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 27 грудня 2018 р. № 1145 “Про затвердження Порядку проведення перевірки відповідності якості надання деяких комунальних послуг та послуг з управління багатоквартирним будинком параметрам, передбаченим договором про надання відповідних послуг” (Офіційний вісник України, 2019 р., № 4, ст. 133).

8.3. У разі несвоєчасного здійснення платежів споживач зобов’язаний сплатити пеню в розмірі 0,01 відсотка суми боргу за кожен день прострочення. Загальний розмір сплаченої пені не може перевищувати 100 відсотків загальної суми боргу.

Нарахування пені починається з першого робочого дня, що настає за останнім днем граничного строку внесення плати за послугу.

Пеня не нараховується за умови наявності заборгованості держави за надані населенню пільги та житлові субсидії та/або наявності у споживача заборгованості з оплати праці, підтвердженої належним чином.

У разі ненадання послуги, надання її не в повному обсязі або невідповідної якості виконавець здійснює перерахунок вартості послуги, а також сплачує споживачеві неустойку (штраф) у розмірі 0,01 відсотка середньодобової вартості споживання послуги, визначеної за попередні 12 місяців (якщо попередніх місяців нараховується менш як 12 - за фактичний час споживання послуги), за кожен день ненадання послуги, надання її не в повному обсязі або невідповідної якості (за виключенням нормативних строків проведення аварійно-відновних робіт або періоду, протягом якого відбувалася ліквідація наслідків аварій або усунення виявлених неполадок, пов’язаних з отриманням послуги, що виникли з вини споживача).

Аварійно-відновними роботами є комплекс робіт з ліквідації наслідків аварій, що виникли, а також із запобігання аваріям та аварійним ситуаціям.

9. Порядок і умови внесення змін до договору, зокрема щодо тарифу на послугу

9.1. Виконавець має право вносити зміни до договору. У разі внесення виконавцем змін до договору, крім зміни тарифу на послугу, такі зміни вступають в силу через 30 днів з моменту розміщення цих змін на https://dymerrada.gov.ua/

Інформування споживача про намір зміни тарифів на послугу за видами побутових відходів здійснюється виконавцем в порядку, затвердженому Мінінфраструктури.

9.2. У разі прийняття Димерською селищною радою рішення про зміну тарифів на послугу за видами побутових відходів виконавець у строк, що не перевищує 15 днів з дати введення їх у дію, повідомляє про це споживачам із зазначенням рішення відповідних органів шляхом розміщення на офіційному веб-сайті Димерської селищної ради.

У разі зміни тарифів протягом строку дії договору нові тарифи застосовуються з моменту їх введення в дію. Виконавець зобов’язаний внести відповідні зміни до договору шляхом розміщення нової редакції договору на офіційному веб-сайті Димерської селищної ради.

10. Форс-мажорні обставини

10.1. Сторони звільняються від відповідальності за невиконання або часткове невиконання зобов’язань за цим договором, якщо таке невиконання є наслідком форс-мажорних обставин.

10.2. Форс-мажорними обставинами є надзвичайні та невідворотні обставини, які виникли в результаті не передбачених сторонами подій, що об’єктивно унеможливлюють виконання зобов’язань, передбачених умовами договору, обов’язків згідно із законодавчими та іншими нормативними актами, зокрема пожежі, землетруси, повені, зсуви, вибухи, війна або військові дії, страйк, блокада. Доказом настання форс-мажорних обставин є документ Торгово-промислової палати або іншого компетентного органу.

11. Строк дії договору, порядок і умови продовження його дії та розірвання

11.1. Цей договір набирає чинності з дня акцептування його споживачем, але не раніше ніж через 30 днів з моменту опублікування і діє протягом одного року з дати набрання чинності.

11.2. Якщо за 30 днів до закінчення строку дії цього договору жодна із сторін не повідомить письмово іншій стороні про відмову від договору, договір вважається продовженим на черговий однорічний строк.

11.3. Дія Договору припиняється у разі:

11.3.1. Дія договору припиняється у разі:

11.3.2. Припинення права власності споживача на об'єкт нерухомості та/або зняття з реєстрації фізичної особи в одноквартирному будинку;

11.3.3. Смерті фізичної особи - споживача;

11.3.4. Припинення відповідного договору на надання послуг з вивезення твердих побутових відходів на певній території населеного пункту;

11.3.5. В інших випадках, передбачених законом.

11.4. Дія договору припиняється шляхом розірвання:

11.4.1. За взаємною згодою сторін;

11.4.2. За рішенням суду на вимогу однієї із сторін у разі порушення істотних умов договору другою стороною;

11.4.3. З ініціативи Виконавця у випадку істотного порушення Споживачем взятих на себе за цим Договором зобов'язань, в тому числі щодо дотримання строків оплати за послуги.

11.4.4. В інших випадках, передбачених законом та цим договором.

11.5. Припинення дії цього договору не звільняє сторони від обов’язку виконання зобов’язань, які на дату такого припинення залишилися невиконаними.

12. Прикінцеві положення

12.1. Спори та розбіжності, що можуть виникнути під час надання послуги, якщо вони не будуть узгоджені шляхом переговорів між сторонами, вирішуються в судовому порядку.

12.2. Повідомлення, документи та інформацію, що передбачені цим договором, споживач надсилає виконавцю засобами зв’язку, зазначеними в розділі “Реквізити виконавця” цього договору. Виконавець надсилає повідомлення, документи та інформацію, що передбачені цим договором, на поштову адресу нерухомого майна споживача або іншими засобами зв’язку, зазначеними споживачем.

12.3. Споживач з Правилами надання послуг з управління твердими побутовими відходами та витягами з законодавства про відходи, санітарними нормами і правилами управління твердими побутовими відходами та утримання територій населених пунктів ознайомлений.

12.4. 3 метою виконання Закону України «Про захист персональних даних», сторони надають згоду на обробку будь-яких персональних даних, які необхідні для правових відносин щодо заключення даного договору із дотриманням всіх прав та обов'язків що гарантовані Законом України «Про захист персональних даних».

Виконавець

Комунальне підприємство «Димерський комбінат комунальних послуг» Димерської селищної ради

Код ЄДРПОУ 44580079

Адреса: 07330, Київська обл.,

Вишгородський р-н, смт. Димер,

вул. Я.Мудрого, буд. 18

р/р: UA683052990000026007030132762

в АТ КБ “ПРИВАТБАНК”

ІПН: 445800710086

Тел/факс (04596) 3-12-43

e-mail: [email protected]


В.о.директора

___________________Вячеслав МУРГА

М. П.